7 Ocak 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #9

  • Ringo Starr 14 Ocak'ta yeni albümünü çıkarıyormuş. Albümün adı çok ironik; "Liverpool 8"... Anlaşılan Çarşı, Ringo Starr'a da karşı olacak :)
  • Hükümet boş durmuyor. El atmadık yer bırakmadı. Basın özgürlüğünün de içine etmeye hazırlanıyor şu günlerde. Hazırlanan yeni RTÜK taslağına göre başbakan istediği gazateyi, radyoyu, televizyona isteğe göre durdurabilecekmiş. Süpersiniz siz ya! Bundan ilk payı da Kanaltürk alır herhal.
  • Çok mutluyum lan blog. Yılbaşı geçti lan!
  • Tarkan, seni severim, bilirsin. Ancak o nasıl albüm öyle! Yakıştı mı sana? Belki yakışmıştır. Ancak bizim ödediğim vergiler sayesinde TRT'ye çıktın. İnsan hakkını verir en azından, di mi?
  • Halka anasını da alıp gitmesini söyleyen başbakan Eve Dönüş Yasası kapsamında "Biz dağdaki adamı temizlemek istiyoruz. Bu yüzden onlara 'İn dağdan ananın babanın yanına' diyoruz" gibi bir laf etti geçen gün. Sana oy verenler de dinlemiştir umarım. Ancak yok, dinlememiştir onlar. Malum kış iyice dayandı kapıya. 22 Temmuz'dan önce dağıtılan kömürleri çatır çatır yakıp ısınıyordur onlar. Aferin onlara!
  • Ne oluyor bana yahu?
  • Kar yağdı İstanbul'a.
  • Türk insanı dünyanın en çok ekmek tüketen milletiymiş. Eee, o göbekler boşuna mı oluyor?
  • Türk erkeklerinin yarısının hayatları boyunca hiç kitap okumadıkları ortaya çıkmış. Hayret çünkü buna rağmen hâlâ edebiyatta üstlerine yok. Erkekliğin kitabını yazıyorlar ya hani...
  • Az önce TRT3 10'un Vedası'nı yeniden verdi. Gözlerim yaşardı akşam akşam... Özledim lan, çok özledim...
  • 80'lerin başında Türk insanı bir sabah sakallı bebek dehşeti ile uyanmış. Hep merak etmişimdir. Büyüdü mü acaba o şahıs?
  • 10 yıllık bir gecikmenin ardından en nihayetinde dün gece tanışabildim Sanitarium ile. Söylendiği kadar varmış. Başına oturduğumda saat 22:00 iken başında kalktığımda aynı saat 04:30'u gösteriyordu. Bitireceğim inşallah en kısa zamanda...
  • Apartmanın önüne gelip de zile basılınca yukarıdan gelen "Kim o?" sesine, "Benim!" diye cevap veren insanın hastasıyım.
  • Geçtiğimiz günlerde I Am Legend'ı izledim. Filmin bir yerinde Will Smith "There is no God!" diye haykırıyordu. Altyazıyı çeviren elemanın tercümesi aynen şöyleydi "Tanrı yoktur (Haşa de ulan!)"...
  • Bayan ziyaretçilerimden özür diliyorum. Utanarak da olsa bu ilginç habere yer vermek istedim; "İtalya'da vajina yapısı doğuştan bozuk olan kadınlar için 'yapay vajina' geliştirildi. 2 kadın, kendi hücrelerinden yapılan vajinalarına kavuştu." Gerçekmiş bu!
  • Malum deprem olayları yine arttı. Ancak deprem Endonezya'da da olsa neden illa ki Marmara depremi ile bağlantı kurmaya çalışıyoruz ki? Evet, bunu bir yerde okudum ve çok doğru geldi. Yapıyoruz biz bunu.
  • Bitti!

1 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

senin pazartesi notlarını çok seviyorum....