14 Ocak 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #10

  • Mutlu akşamlar efendim!
  • Madem haber bülteni gibi girdik öyleymişiz gibi devam edelim. Adana ÇEAŞ Anadolu Liseli her cuma öğrencilerini cuma namazına götürebilmek için servis kaldırıyormuş. Ne desek bilmem ki?
  • Bir de yeni YÖK Başkanı var tabii. Hani şu "Herkes üniversite okumamalı" diyen bilge kişi. Ona kalırsa her önüne gelen de YÖK Başkanı olmamalı, di mi?
  • Sigara kullanmıyorum. Cep sağlığım açısından iyi oluyor.
  • 4 gün içinde 6 sınav. Sonrasında gelecek sömestrin hayali ile yaşıyorum. Gönül alkışlarla yaşamak isterdi, o ayrı.
  • Vahi Öz varmış bir zamanlar. O adamın bir tek "Nöööriye"sini Sadri Alışık'ın "Bu da mı ofsayt"ına değişmem.
  • "Var mısın Yok musun?" diye bir yarışma var. Maillerde bunun oyunu dolaşıyor. İlk oynayışımda $500000 kazanınca yarışmaya başvurmaya karar verdim.
  • AKP Cemil İpekçi'ye çok uymuş. Nedeni de çok özgürlükçü bir partiymiş. Cinsel ayrımcılık yapmıyormuş. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme misali... Sistemleri otursun, görürüm ben senin halini.
  • Böyle giderse RTÜK'ten kapatma yiyebilirim. Dur bi' dakka, RTÜK'ün eli buralara dek uzanıyor mu ki?
  • Menemen'in sucuklusu da yapılıyormuş. Ben bugün bunu gördüm.
  • Ders çalışmak istemeyip de çalışmak zorunda olmak çok koyuyor adama. Valla bak!
  • Ekşi Sözlük yazarlarının kaleme aldığı kısa öykülerden oluşan Ekşi Sözlük Yazarlarından Ekşi Öyküler isimli kitabı bulursanız alın. Piyasada bulması zor ama Remzi Kitabevi yardımcı olabilir. Ehem!
  • Twix'i buzdolabına koyan zihniyetten nefret ederim.
  • Bir iskambil falında çıkmıştık birbirimize.
  • "Festival gibisin katılmak istiyorum..." Allah'ım sen akıl fikir ihsan eyle!
  • Öğrenciler kanlarıyla Türk bayrağı yapmışlar. Bayrağımız kırmızı-beyaz olduğu için şanslıyız.
  • Prof.Dr.Ahmet Arslan Belçikalıların aslında Türk olduğunu iddia etmiş. O da bir şey mi? "Dünya Türk'tür" demiyor muyuz biz!
  • Bi' prenses vardı vakt-i zamanında. Kurbağayı öpüyordu, o da prens oluyordu! Beni öpmek istese öptürmem kendimi. Ne ciğersiz prensesmişsin sen be! Ağır olur prenses dediğin.
  • "Do not follow where the path may lead. Instead, go where there is no path and leave a trail."
  • Rüyalarda buluşmak dileğimle... Esen kalın!

Hiç yorum yok: