17 Ocak 2008 Perşembe

Anket Sonucu

Yaklaşık 3 hafta önce blogda başlayan anket birkaç gün önce son buldu. Sonuçları yazmak için zamanı da iş güç arasında ancak bulabildim. Hatırlayacağınız ankette blogda okumaktan en çok zevk aldığınız, en beğendiğiniz bölümü sormuştum. Sonuçlara göre de o kategoriye daha fazla yer vereceğimizi dile getirmiştim. Mamafih önce şıkları yeniden hatırlatmakta fayda görüyorum. Ya da görmüyorum, nasıl olsa yandaki resimde görüyorsunuz. Gerek yok.
Öncelikle anket katılan 23 kişiye, ki kimsenin birden fazla oy kullanmadığını umuyorum, teşekkürlerimi sunuyorum. Katılımcıların %34'ünü oluşturan 8 kişilik bir grup tercihlerinin "Büyük Filmlerden Büyük Replikler" bölümü olduğundan bahsetmişler. Pastanın %30'luk kısmını oluşturan 7 kişi de oylarını "sinema yazıları"ndan yana kullanmışlar. 4 kişinin oluşturduğu %17'lik kısım ise "Tercihimiz Pazartesi Notları'dır" demişler. 2 kişinin oluşturduğu %8'lik kısım ise "Ben rastgele uğradım bu bloga. Gördüğüm kadarıyla da bi' boka benzemiyor" anlamına gelen "None of them" seçeneğini işaretlemişler. Kalan 2 kişiden biri tercihinin "Creativity"den yana kullanırken diğer arkadaş oyunu "Dinlenmesi Gerekenler" için kullanmış.
Bu sonuçlara göre artık Büyük Filmlerden Büyük Replikler bölümüne blogda daha fazla yer vermeye çalışacağım. Sinema yazılarının üzerinde de daha fazla yoğunlaşacağım. You have my word...

EDIT: Efendim resim mefta olmuş, kusura bakmayın!

Hiç yorum yok: