23 Eylül 2007 Pazar

Mimlenmişiz Bir Kere

Mobius tarafından mimlendiğimi öğrendim az önce. İyi etmiş kendileri. Bu tip bir şeyle ilk defa karşılaşıyor olsam da ilginç geldi doğrusu. Futbol oynamayı da severim ben. Dolayısıyla gol atmak güzeldir, en az kirlenmek kadar. Mobius'un pasında topla buluşan ultrANIL07 bakalım bunu nasıl gole çevirecek?
Olay da şuymuş efendim. Yanımdaki en yakın kitaba uzanmam tembihlenmiş bana. Akabinde söz konusu kitabın 187'nci sayfasındaki ilk cümleyi Kültür Sepetim'e yazmalıymışım. Yalnız önemli de bir not var ki onu da şöyle açıklayayım; kitabın favori kitabım ya da artistlik yapmak için seçeceğim bir kitap olmaması gerekiyormuş. Sol elimi kaldırıyorum ve kitaplığıma uzatıyorum. Bugün satın aldığım Ray Bradbury'nin Fahrenheit 451 isimli kitabını kapıp 187'nci sayfasını açıyorum:

"Demek oluyor ki, yolu geçmek için koşmaya başlamasından sonra yarı yola gelse bile...?"

Budur efendim. Aman yarabbi! Cümle tam bile değil. Benden çıkacak iş bu kadar olur. Bu vesileyle golü şans eseri de olsa yaptım. Santra yapan rakip takımdan topu tekrar kazanıp pası Perili Köşk, Yol Üstü Deniz ve Bilog'a atıyorum. Süper pas attım. Gol yapmadan gelmeyin :)

3 yorum:

Mobius dedi ki...

Bu seferki mim cidden çok hoş:)
Paslayabildiğiniz kadar paslayın:)ben hızımı alamayıp herkese pas atmaktan korkuyorum
Sevgiler

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hiii,ne değişik bir mim konusu bu,
ama keyifli bir mim...
en kısa zamanda yanıtlayacağım...

Anıl dedi ki...

Heyecanla bekliyoruz :)