3 Eylül 2007 Pazartesi

Eskiler Revaçta


Gölgelerin gücü adına, Hollywood eskileri uyarlamaktan vazgeçmeyecek galiba. 80'lerin efsane dizilerinin ve çizgi dizilerinin sinemaya uyarlanma işi tam gaz devam ediyor. Zincirin son halkasını oluşturan Transformers'dan sonra şimdi de sırada Masters of the Universe (He-Man) ve Voltron varmış. Filmlerden Voltron 2008'de, Masters of the Universe ise 2009'da izleyiciyle buluşacakmış. Ayrıca her iki uyarlamanın senaristliğini ise Justin Marks üstlenmiş. Yalnız iyi mi etmiş yoksa kötü mü karar veremedim ben. Çünkü bir zamanlar bize ertesi günü heyecanla bekleten hastası olduğumuz yapımların, birer birer yapımcı firmaların parasal hedefleri yüzünden rezil edildiğini görüyoruz. Saf çocukluğumu, heyecanla beklenen arkası yarınları özledim ben. Kimileri için bu haber heyecanverici olabilir. Ancak ben yeni bir hayalkırıklığı yaşamaktan korkuyorum... Tıpkı Transformers uyarlamasında Optimus Prime'ı gördüğümde, Spider-Man uyarlamalarında sünepe Peter Parker'a rastladığımda ya da her ne kadar başarılı bir uyarlama olduğuna inansam da The Lord of the Rings'deki karakterlerin hayal dünyamda yaşayan karakterlerle örtüşmediğini gördüğümde yaşadığım hayalkırıklıkları gibi... Ulan Hollywood seni kınıyorum ve sana ağır laflar hazırladım bak! Biraz daha gönlümde yaşattığım efsanelerime hakaret etmeye devam edersen dile getireceğim bu lafları, ona göre... Çünkü güç bende artık!

Hiç yorum yok: