31 Aralık 2007 Pazartesi

Pazartesi Notları #8

  • Yılbaşı günlerini hiç sevmem. İğrenirim. Herkes gelmesini dört gözle beklerken ben gelmemesi için kaparım gözlerimi. Normal miyim yoksa anormal mi bilemiyorum ama bildiğim bir şey var ki o da böyle hissetmemde ilkokuldayken, ortaokuldayken ve hatta lisedeyken zorunlu olan yılbaşı çekilişlerinin payının büyük oluşudur.
  • Küçükken yılbaşı geceleri televizyonda geride bırakılmaya hazırlanılan yılı hep bir ihtiyar olarak, girilecek yılı da bir bebek olarak gösteren animasyonlar yayınlanırdı. İhtiyara üzülürdüm ben hep!
  • Sonra, 15 gün boyunca hep geride bıraktığımız senedeymişim gibi hissederim. Aynı durumu saatlerin geriye ya da ileriye alınışında da yaşarım. Garibim ben, garip!
  • Hıristiyanları da merak ederim. Acaba her yılbaşında gelen yeni yılı mı kutlarlar yoksa İsa'nın yeni yaşını mı? Olaya hangi açıdan bakarlar?
  • 15 gün arayla telef olan koyunlar-keçiler ve hindiler. Hindiyi severim ama...
  • İnsanlar eğlenmek için kendilerini kasarlar. Eğlenmek zorunlu mudur? Herhangi bir gün yaşanılan eğlenceden farkı nedir?
  • Ateistler söz konusu günde ne yapar? İlginç! Bu da soru mu? Müslümanlar, Yahudiler ne yapıyorsa onu...
  • Dexter izleyerek girmek istiyorum ben belki 2008'e...
  • Telefonum çaldı. Arkadaşlar çağırıyor. Hmm... Gidiyorum... Ama bi' sorun neden gidiyorum? 2008'i karşılamaya değil elbette. Arkadaşlarımla eğlenmek benim amacım.
  • Benim küçüklüğüm de garipmiş. Oturup reklam filmlerini izlemeyi çok severmişim. Hatta ebeveynlerim bu yüzden bir VHS kasedi reklam filmleri ile bile doldurmuşlar.
  • Kanyon Levent'teki D&R mağazasını görmemek ayıp. Mağaza başlı başına ayrı bir alışveriş merkezi sanki. Aranıp da bulunamayacak DVD yok! Bu bana yetti.
  • Sözlükte biri Yılbaşı başlığına "En komik askeri rütbe" yazmış. Komik insan!
  • http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=%238834753
  • Ha bir de... Dünya Güneş etrafında yeni turuna başlıyor bugün. Çok mutluyum lan sevgili blog! Anlatamam yani, o derece.
  • Hafta içi Hürriyet.com.tr'de "Benazir Butto suikastinin failinin patlama sırasında kopan kafasını yayınlayalım mı yayınlamayalım mı" diye bir anket vardı! Kutlarım!
  • İşinize yarar belki; 19 Ocak 2008 gecesi Hicri takvime göre 1429 yılına giriyormuşuz.
  • "Benim hiç Noel Babam olmadı ağbiiiiii"
  • Bağlayalım! Bu geceyarısı itibariyle merhaba diyeceğiz 2008'e. Dünyanın dört bir yanında insanlar bir araya gelecek bugün. Hepsinin amacı aynı; çok şey bekledikleri yeni yılı karşılamak. Tıpkı geçen sene 2007'yi beklerken yaptıkları gibi. Onlar için değişen bir şey yok. Ancak beklenen hiçbir yıl beklendiği gibi olamıyor maalesef. Geçen sene bu vakitler insanların umutla bekledikleri 2007 onlara ne getirdi? Birkaçını sayayım; Hrant Dink suikasti, 18 nisanda Malatya'da gerçekleşen yayınevi baskını, Dağlıca'da 12 askerimizin şehit edilişi ve dahası, mayıs ayında Ankara Ulus'ta vuku bulan bombalı saldırı, İsrail'in Lübnan'a saldırışı, yurdun dört bir yanında giderek artan araç kundaklama olayları, Benazir Butto suikasti... Örnekleri çoğaltmak mümkün. Gelişi coşkuyla kutlanan 2007 kutlamalara böyle karşılık verdi. Ha, her gelen yıl sadece felaket mi getiriyor. Tabii ki değil ama verdiği mutlulukları fazlasıyla alıyor ki orası kesin. Dünyayı daha fazla kana bulayacak olan 2008'in gelişini kutlayalım bu gece. Yüreğimiz el verirse...
  • Uzatmayalım... Sağlıklı yıllar efendim!

2 yorum:

gokciii dedi ki...

Ben de yılbaşı günlerinin kutlanmasını son derece anlamsız buluyorum.diğer günlerden zerre kadar farkı yok.Ama insanlar işte kutlamaları "gerekiyormuş"gibi davranıyorlar.Ben de yeni yıla six feet under izleyerek gireceğim:)
İyi yıllar:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

haklısın daha facia dolu ,daha kanlı ,daha baskınlı günler bizi bekliyor,fazla hayal kurmanın anlamı yok,battaniyenin altına girip hiç çıkmamak istiyor insan ,ama böyle de garip işte insan,hemen hayallerime güzellikler de doluveriyor işte.Yeni alacağım kitaplarım ,cdlerim,bunlar beni heyecanlandırıyor ...
bol filmli günler sana...