4 Aralık 2007 Salı

Pazartesi Notları #4

  • Eveeet, bu hafta da salıya sarktık, hakkımızda hayırlısı artık. Lâkin bahanelerim var. Yarın (yani bugün) gereksiz ders fizikten sunum yapmam gerek. Ona hazırlandım diyelim.
  • Erol Mütercimler'den aldığım Türk Devrim Tarihi'nde sınıfın en yüksek ikinci notunu çaktım. Kim demişti "Erol hocanın notu kıttır" diye? Yoksa iş bende mi bitiyor?
  • 3-13 Aralık arası Akbank Sanat'ın katkıları ile 4.Ks. Flm. Fstvl. başlıyor. Takip etmeye çalışacağım.
  • Portekiz, İsviçre, Çek Cumhuriyeti.
  • Vivident Cube hoş bir şeymiş. Sayesinde artık sakız çiğniyorum, evet.
  • Sağlam olmayan kaynaklardan edindiğim bilgilere göre CMYLMZ önümüzdeki ilkbaharda yeni filmi AROG'un çekimlerine başlayacakmış. Filmin adını sondan başa doğru okuyun bir de.
  • Aylık sinema dergilerine hayranım. Sayelerinde DVD arşivim daha da genişledi.
  • "Lie With Me filmini Türkiye'de istiyoruz" diyenler... Birleşin!
  • Altın Pusula... Nasıl olacak bakalım? Üçlemeler her zaman risk taşır. İlki tutmazsa yapımcı firma batar.
  • Waffle'a tadını veren muzdur arkadaş. Başka malzeme olmasa da olur.
  • Cuma = Hand of God, Cumartesi = Papazın Çayırı
  • "Fıstık benim olacak. Vurucam kırbacı, vurucam kırbacı."
  • Her ne kadar tanışıklığımız olmasa da rahat uyu Kerrigan.
  • Hazır el atmışken... Isparta'da hayatlarını kaybedenlere de Allah'tan rahmet diliyorum.
  • En yakın zamanda kendime bir Şener Şen haftası ayarlamalıyım.
  • Sonunda! Apocalypse Now'ın DVD'sini görmek... Sonunda!
  • Çocukluk kahramanım, Tsubasa... İlk göz ağrımız Benjamin olsa da onun yeri farklıdır işte. Sonunda ele geçirdim Road to 2002'nin bölümlerini. Benden mutlusu yok...
  • Facebook'ta ilkokul arkadaşım olduklarını iddia edenlerin sayısı gün geçtikçe artmakta. Ulan ne boktan bir hafızam varmış benim. Ayıp ettik adamlara. Biraz daha yumuşak olsaydım keşke. Yumuşak derken... Tavır bakımından yani :)
  • Nestle'nin sıcak çikolatası süper.
  • 14 Aralık gelse de tatil yapsak. Kafam şişti hafiften.
  • Hafta sonunu hasta geçirdim. Gitti güzelim plânlar.
  • Her hafta sonu dışarı çıkıp en az iki DVD ile geri dönmek makes me happy. (I run each teen me -- hö?)
  • Bir Yunan filmi izledim dün gece. Adı Vassiliki... Garip film. Yakında hakkında yazacağım zaten. Yalnız bir Türk filmi izler gibi oldum. İki millet birbirine bu kadar mı benzer! Neyse bunları da yazacağım.
  • Kinder Bueno vs. Ferrero Duplo... And the winner is Duplo :)
  • Laptop çok ısındı. "Yat artık" diyor bana...

Hiç yorum yok: