29 Aralık 2007 Cumartesi

Dexter

Fena bir diziye sardım şu sıralar. Seri katillerin iç dünyasıyla fena halde ilgilenen bana yeni yıl armağanı gibi oldu bu. Dizinin adı Dexter. Diziye ismini veren bir de anti kahramanımız var. Kendisi küçük yaşta bir aile tarafından evlat alınmış. Aşk dahil hiçbir hissiyata nail olmayı becerememiş, düzene aşırı derecede önem veren bir tip ayrıca. Aynı zamanda bir adli tıp uzmanı. Boş zamanlarında da seri katillik yapıyor. Hem de pek çok seri katilin olduğu gibi zeka küpüdür. Her ne kadar bir seri katilin etrafında dönenleri anlatsa da bu dizi karanlık falan değildir. Hatta çok da eğlencelidir. Hele bir jeneriği vardır ki sormayın gitsin. Başa sarıp tekrar tekrar izlenesidir. Müziklerine de denecek laf bulamıyorum. Gerilimin artması gereken noktalar için ayrı sakin sahnelerde ayrı ama aynı kalitede müziklere sahip. Diziye başlamakla finaller öncesi ne kadar doğru bir iş yaptım bilmiyorum ama oturup saatler izlemesi çok zevkli oluyor. Prison Break, Heroes, How I Met Your Mother, 24 gibi dizilerin kıçına tekmeyi bastım. Lost'u saymadım tabii. Ancak o da 3.sezonu gibi olursa ona da aynı tarifeyi uygulamaktan mutluluk duyacağım. Esenlikler...

1 yorum:

bilog dedi ki...

tonight's the night!