27 Aralık 2007 Perşembe

Anket Sonucu

Bir süredir sitede dönmekte olan güzide bir o kadar saçma anketimiz nihayete ermiş bulunmakta. Ankette bir resmi yorumlamınız istenmiş, en fazla oy alan seçeneğin de doğru yanıt ilân edileceğini belirtmiştik. Cevaplara gelince...
Katılımcıların %7'sini oluşturan iki kişi resimde anlatılmak istenenin bir Truva sandalyesi olduğunu, yine diğer 2 katılımcı da resimin Truva masası olduğunu iddia etmiş. %15'lik dilimi oluşturan 4 kişi de Truva'ya kafayı takmış olacak ki yanıt olarak "Resimde görülen Truva halkından başkası değildir" şıkkını işaretlemişler. Yine bir diğer 4 kişi daha o konuyu işlemediklerini belirtip sorudan yırtmaya çalışmışlardır. Kınıyorum kendilerini. Ankete katılan 5 kişinin oluşturduğu %19'luk dilim ise beylerine danışma joker haklarını kullanmışlar. Kadınlarımız kendilerine güvenmeli tabii. Neyse! Ankete katılanların %34'ünü oluşturan 9 şahıs ise doğru cevabı belirlemiş oldu böylece. Bu 9 kişi sorulan sorunun bir haksızlık olduğunu düşünüp anneye isyan etme anlamı güden "Anne yaaaa!" yanıtını seçmişlerdir.
"E ne bu şimdi?" dediğinizi duyar gibi oldum. Haklısınız. Ben de bilmiyorum. Söz, bir daha olmayacak!

EDIT: Evet, bu ankete resim dahi dayanmadı. O da haklı.

2 yorum:

Mobius dedi ki...

Ee bu mudur şimdi=) Ben de ne büyük hevele oy veriyordum. Aldatıldık!

Anıl dedi ki...

Ne umuyordunuz ki siz? Anketin sonunun geldiğine dua edin siz :)