17 Aralık 2007 Pazartesi

Pazartesi Notları #6

  • - Bir başka Kültür Sepeti ile Pazartesi Notları'na daha hoşgeldiniz efendim! - Hoşbulduk!
  • İnsanın memleketi gibi yokmuş vallahi. Bıraktım İstanbul'u 10 günlüğüne.
  • Antalya da beni özlemiş olacak ki beni en güzel haliyle karşıladı. Evin penceresinden dışarı baktığımda 10 metre ötesini göremiyorum yağmur yüzünden. Aslında yağmur dememeliyiz bunun için. Çünkü ben yağmurun böyle bir şey olmadığını iyi biliyorum. Yağmur suyun havadan yere dökülmesidir. Bu havanın komple su olması gibi bir şey. Yer ve gök birleşmiş durumda şu an.
  • Merve'yi Tavla diye bir site var. Erkekseniz eğer girip şansınızı bir deneyebilirsiniz. Bayansanız da deneyebilirsiniz. Söz, kimseye söylemeyeceğim :) http://www.merveyitavla.com/
  • Sourberry'de her pazartesi gecesi 23:00 ile 00:00 arasında yayınlanan Dünyevi Saatler isimli programı kaçırmayın. Üzülürsünüz ulan!
  • Neden her seferinde Jessica Alba'ya Jessica abla diyesim geliyor? İlginç tabii.
  • "Görmüyor musun, kabuk bağlamıyor kanattığın hiçbir yaran!"
  • İnsan tatilde kafa dinlemek, arkadaşlarıyla dağıtmak ister, di mi? Ben neden ders çalışmak zorundayım?
  • Mümkünse Türklerin YouTube'a yorum yapması yasaklansın ya da adam gibi yorum yapmayı bilmeyenler pirinç taşı gibi ayıklansın.
  • Mor ve Ötesi'nin Eurovision'da mor olmaktan ötesini görebileceklerini sanmıyorum. Tamam vurmayın canım...
  • Kardeşim için mi ebeveynlerim için mi üzüleceğimi şaşırdım bugün.
  • Ders arasında bu kadar çıkıyor. Daha fazla yazasım yok bugün.
  • Ha, Yol Üstü Deniz vardı bi', ne oldu ona?

2 yorum:

gokciii dedi ki...

yol üstü deniz tarafımdan silindi.Başka bir blog belki,belki de bir daha yazmam,ama okumayı seviyorum blogları okumaya devam ediyorum:)
Mor ve ötesinin eurovisiona katılacağını duyunca üzüldüm.Eskisi kadar takip etmesem de bir zamanlar çok sevdiğim ve acayip çok dinlediğim bir gruptu.Zaten bağlarımızı koparmak üzereydik bu haberi de duyunca ben kopardım bağlarımı mor ve ötesiyle:)Yazık olacak yani onlara, milletin kafa bulmaya gittiği bir yarışmaya hangi mantıkla katılıyorlar,ilginç...rezil olup gelecekler.
ben de tatilde ders çalışmak zorundayım ah hayat böyle naparsın:)

Anıl dedi ki...

Sizden daha kapsamlı bir blog istiyoruz öyleyse :)