24 Aralık 2007 Pazartesi

Pazartesi Notları #7

  • TRT'de bir zamanlar yayınlanan Bir Başka Gece'yi özledim. Tabii bir de ilerleyen yaşıma inat Susam Sokağı'nı.
  • CNNTürk ekranlarında yayınlanmakta olan belgesel tarzı programları işi gücü bırakıp da izlemek çok hoş oluyor gerçekten. Bu programların başında Görmeniz Gereken 50 Yer, Hayatım Sinema, Her Yerde 1 Haber Var ve Yol Üstü Lezzet Durakları geliyor. NTV'de yayınlanmakta olan Yekta Kopan'ın kadife sesiyle birlikte ekranlara taşınan Gece Gündüz'ü unutmayalım.
  • Hayat çok garip gerçekten. Cuma günü Yol Üstü Lezzet Durakları'nın o günkü durağı Erzurum'du. Meşhur Çağ Kebabı tanıtıldıktan sonra ilk defa rastgeldiğim bir tatlıyı öğrendim. Kadayıf Dolma dedikleri bu tatlı o gün ister istemez dilimin damağımın iki kat nemlenmesine sebebiyet vermişti. Yemek için de kalkığ Erzurum'a gidemezdim ya! Gariplik burada değil tabii, bundan sonrasında. Dün İstanbul'a geldim ve havaalanından taksiye bindim. Klasik taksi muhabbeti sonucu olarak taksicinin Erzurumlu olduğunu öğrendim ve izlediğim programdan bahsettim. Adam adresimi isteyip, ardından da "Sana memleketten Kadayıf Dolma getirteyim" diye tutturmasın mı! Düşüncelerim önce tatlının dayanılmaz görüntüsüne odaklansa da caydım o işten.
  • Wrap Beef denedim bugün. Muhteşem bir tat.
  • Madem ki boğaz işlerinden girdik bugün Lipton'un zengin çeşitlerinden birine değinmeden edemeyeceğim. Ekinezya diye bir kış çayı çıkarmış bunlar. İçmeden duramıyor insan.
  • Bu reklamlardan hiçbir gelir elde etmemekteyim. Yoksa ben enayi miyim!
  • Hocalarıma karşı saygıda kusur etmemişimdir hiçbir zaman. Her zamanda aramı iyi tutmuşumdur. Bugün bu alışkanlığımı fena şekilde bozdurdu içlerinden biri.
  • Buradan Damon Lindelof'a ses etmek istiyorum. Kaç aydır bekletiyorsunuz bizi, 8 bölüm ne demek lan? Isırırım adamı ben.
  • MGM aslanının adı Leo The Lion'muş ve ölene dek Memphis'de yaşamış. Bu bilgiyi neden mi verdim? Laf olsun diye.
  • Yaklaşık 2 haftadır sağ tarafta saçma bir anket dönmekte. Maksat anket olsun.
  • Last.fm dalgasına yeni kaptırdım kendimi. Süpermiş!
  • Yazmak istediğim bir dünya film var. Üşengeçlik ve vakitsizlik de var elbette.
  • "Seni seçtim Pikaçuuuuu"... Her zaman bunu söylemek istemişimdir, evet!

2 yorum:

"O" Benim Dünyam dedi ki...

liptonun yaseminli yeşil çayı da bir harika, tavsiye ederim.aleo veralısı daha güzeldi; ama bir ara aleo veranın öldürücü alerjiye sebep olduğunu duymuştum; bu sebeple daha az üretilmeye (hatta hiç üretilmemeye) başladı sanırsam, artık pek rastlayamıyorum; bitki çayı demişken biraz daha gevezelik yapıp bitki çayları için üretilmiş kapaklı-süzgeçli kupaların ne kadar hoş olduğunu da söylemek istiyorum. bu aralar kehveyle yatıp kalkıyorum sınav dönemi sebebiyle, finaller bitsin bi kutu yaseminli yeşil çay bir tane de mor renkli o sözünü ettiğim kupalardan alacağım:)
evet, farkındayım senin yorum için bıraktığın yeri ben kendi blogummuş gibi kullandım, bi daha olmaz:))

Anıl dedi ki...

Olsun! :)