26 Mayıs 2008 Pazartesi

Ayça

Seni düşünmek kolay olsaydı Ayça
gecelerim böyle uzun sürer miydi,
Gözlerim dalıp gider miydi uzaklara?
Seni düşünmek kolay olsaydı
ölmek bu kadar zor gelir miydi bana?

Son yapraklarıyla bölüştüm seni
kibirli bir iklimden arda kalan güzün
ve dağıtır gibi saçlarımı
o esrik rüzgarda hüzün.
Seni düşünmek kolay olsaydı
savrulur muydum hayalinin ayazında
böyle esmer, böyle buruk?
Hiçbir zaman yağmayacak bir yağmurun
düşümdeki sonbir kaç damlasında tutsak
anılarımın kıyısında bir evde
çakılıp kalır mıydım sence?

Seni düşünmek kolay olsaydı
sakinliğim yalancı bir kum tanesi ellerinde
vurup sırtıma çocukluğumu
yollara düşer miydim Ayça?
Ölmek bu kadar zor gelir miydi bana?

Çağlar VAROL

2 yorum:

bilog dedi ki...

şiire düştün bu ara :)

Anıl dedi ki...

Öyle deme. Duygularım depreşti. Ayça diye birine aşık oldum, bitirdi beni :)