1 Haziran 2008 Pazar

I'll See You In Another Season, Brotha!

Şimdi efendim bir "flashback" ile dizide Kate karakterine hayat veren Evangeline Lilly'in geçtiğimiz günlerde yayınlanan 4.sezon finali ile ilgili söylediklerine bir göz atalım: "I think the season 3 finale was really good, but I think this season, our finale is the most hard-hitting finale we've ever done. It completely revolutionizes the face of our show. I have no idea what my show is going to look like next year based on the finale. And that's really exciting as an actress. It keeps you interested."
Gerçekten de 3.sezon finali kadar vurucu bir final miydi bilemiyorum ama açıkça söylemek gerekirse son derece etkileyici ancak bir o kadar da tahmin edilebilir bir sona sahip oldu 4.sezon. Hele son dakikayı izlerken bir an ekranla aramda 10 santimetrelik bir fark olduğunu hissettim. Bölüm bittikten sonra da araya giren 8 ay için okkalı bir küfür savurduktan sonra bazı şeylerin yerine oturması için uzun bir süre bekledim. Beyin jimnastiği yaptığımı varsayalım. Sonra da bu dizinin neden manyaklık derecesinde takip edildiğini bir kez daha anladım. Her ne kadar yayınlanan tüm bölümlerde kafamı karıştırsa da, bu yüzden dizideki geridönüşler gibi ben de bölümler arası geridönüş yaşasam da, yaklaşık her bölümün sonunda aval aval ekrana bakakalsam da seviyorum ben bu diziyi. Özellikle 4.sezon finalinde tam "Aha neredeyse büyün cevapları verdiler" derken arka arkaya yeni sorular sıralanınca bunun farkına biraz daha vardım. Yalnız J.J. Abrams'a sesleniyorum buradan. Son sahne için ayaklarını denk al, sinirimi fena bozdun!

1 yorum:

sinem dedi ki...

Çok cevap verdi evet, ve bu seyircinin tatmin olması açısından çok önemliydi. Yoksa 8 ay nasıl dayanırdık yahu? Ayrıca dediğin gibi sonradan farkediliyor, tonla da soru bırakmışlar. Şimdi burada örnek vererek izlemeyen arkadaşlara spoiler vermeyelim :) Bu arada fotoğrafa bayıldım, özellikle Jack'e ve sonra da Sawyer'a :)) Ne bölümdü ya..