27 Ekim 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #49

  • YouTube ve Dailymotion gibi sitelerin ardından Blogger da kapanmış, pedofiliden mahkum Hüseyin Üzmez beraat yemiş, paragöz Turkcell Mustafa filminin sponsorluğundan "Bizim Turkcell olarak toplumun her kesiminden müşterimiz var. Böyle bir filme sponsor olarak müşterilerimizin bir kısmını karşımıza alma riskini üstlenemeyiz." diyerek vazgeçmiş, Adapazarı'nda yobazlar Kentpark'ta yürüyüş yapmış ve "Aşk parkı değil aile parkı istiyoruz" ile "Ahlaksız kişileri Kentpark'ta istemiyoruz" sloganlarını anırmış, Galatasaray Eskişehirspor'dan 4 tane yemiş, platoniğe bel bağlamışız, dahası dahası ve dahası... Hayatımda canımın hiç bu denli sıkıldığını hatırlamıyorum. Son yasakla birlikte bloga yazma isteğim de kalmadı. Bir süre daha devam edelim bakalım...

1 yorum:

nursen dedi ki...

canım, blogundan annen bahsetmişti. beni anımsarsın sanırım, nurşen teyzen, eşim annenle teyze çocukları oluyor. bloguna ve yazdıklarına bayıldım. açık söyleyim bu kadar donanımlı bir kafa ve bu kadar akıcı ve esprili bir dil beklemiyordum. seninle gurur duydum. bence pireye kızıp yorgan yakma, blogu kapatma ve yazmaya devam et. 28 yıllık öğretmenlik hayatı boyunca birsürü gerizekalıya iki kelime öğretmeye çalışmaktan yorgun düşmüş biri olarak gençlere olan güvenimi tazeledin. görüşmek ve yazışmak dileğiyle sevgiler yolluyorum.