Hayır, bu fotoğrafı ben çekmediğim gibi herhangi bir photoshop harikası da değil. İnternetteki haber sitelerinden birinde yer alan "Güler misin ağlar mısın" ya da "Burası Türkiye" mottolu haberlerden biri. Varın hangisi olduğunu siz seçin. Efendim olayın aslı şöyle... Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde yaşayan Kafur Ordu'ya abonesi olduğu GSM şirketinden gelen faturadır bu. PTT görevlisi Kafur beyi tanıyormuş olacak ki fatura geri gönderilmemiş. Nasıl bir memlekette yaşıyoruz, ben anlayamıyorum ki!
Caligula, Trump, Musk üzerine spekülatif düşünceler
-
Amerikan toplumunda Roma İmparatorluğu’nun çürüme, çöküş aşamasını
anımsatan bir dönüşüm yaşanıyor. Tarih karşımıza, bir *çöküşün *semptomları
olarak...
20 saat önce






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder