15 Ekim 2008 Çarşamba

1. Geleneksel Kültür Sepeti Güzellik Yarışması

"1. Geleneksel de nasıl oluyormuş?" diye atlamayın hemen. Looney Tunes evreni gibidir benim blog, her şeyi yapmak/söylemek mümkün. Zaten oradaki "Geleneksel" tamamen lafın gelişi. Vurun işte siz de gelişine, daha fazla söyletmeyin beni!

Şöyle ki; uzun bir aranın ardından yepyeni anketler cevaplanmak üzere sizleri bekliyor. Üstelik bu kez tek seferde iki tane birden. Bir tanesinde "En yakışıklı erkek ünlü"yü, diğerinde ise "En güzel bayan ünlü"yü işaretleyeceksiniz, hepsi bu!

Ne kadar kolay değil mi?

Bir de şıkları görün siz!

2 yorum:

MOBIUS dedi ki...

Hahahah
hepsi birbirinden yakışıklı ve güzel:D

Sen var ya çok fenasın:D:D

Anıl dedi ki...

Tabii, "Ben güzelden anlarım" diyorum ve kendime 10 üzerinden 10 veriyorum. En birinci benim!