6 Ekim 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #46

  • Şimdi bazen, ama bazen, ben gece olup başımı yastığa koyuyorum, sonra, aradan zaman geçiyor ve ben uyanıyorum. Bir bakıyorum ki hava hâlâ karanlık. “Eh” diyorum, “güneş yüzünü göstermemiş”... Halbuki öyle mi? Değil! Güneş çoktan uykuya bile dalmış. Beni bekleyecek hâli yok tabii. Demem o ki sevgili okur, bazen insan mıyım değil miyim, ciddi anlamda şüpheye düşüyorum.
  • Altın Portakal yine kapıya dayandı. Biz yine festival havasına uzaktan burun uzatanlardan olacağız gibi. Gibi gibi...
  • Elimde olmayan nedenlerden dolayı bu deniz sezonunu 6 Ekim itibariyle noktalamış bulunuyorum. Bu mevsimde daha bir temiz, daha bir güzel oluyor aslında canım benim.
  • Bazen rüya içinde aslında o an rüya görmekte olduğumuzun farkına varıyoruz ya, işte o anın akabinde uyandığımızda yüzümüzde beliren sinsi gülümsemeyi ben çok manidar buluyorum. Ne dedim ki şimdi ben?
  • Türk televizyonlarındaki en , ama en, gereksiz televizyon kanalı hangisi? Bence Flash TV... Ben hayatımda bu kadar boş, hiçbir amaca hizmet etmeyen bir televizyon kanalı görmedim. Evet!
  • Kekeme bir bayana rastladınız mı? Hayır rastlamadınız. Çünkü yok öyle bir şey!
  • Çikolataya “çikilota” diyen insanları çok gördüm bu bayramda ve takdir ediyorum ben onları. Gerçekten. Hepsi böyle bir saf, böyle bir temiz ki anlatamam. Ve hepsi, evet hepsi, Evet’e “Eet”, Çok’a “Chok” diyen tiplerden çok daha güzel insanlar.
  • MP3 adında bir müzik grubu var. Solistlerinden biri de “Keloğlan” Rüştü Asyalı’nın kızı Yıldız Asyalı. Diyeceğim bu değil tabii. Çağrışım yapması için söyledim. Esas konuya gelelim... Bir yıllardır aşina olduğumuz bir spor giyim firması var; MP. Bu adamlar sırf isimler benziyor diye TV reklamlarında MP3 grubunu oynatmışlar. Bir de şarkıları var ki “Kabul et bizdensin” diye. Sizden olacağım varsa da olmuyorum artık. “Iyy”lar götürsün sizi. Bu memlekette yaratıcılığın ucundan olsun ısırmış adam yok mudur yahu?
  • Forward e-postaların sayısı eskiye göre düşüş yaşıyor ya ben buna çok seviniyorum.
  • “Niyetli misin?” sorusuna “Hayır, art niyetliyim” cevabı 11 ay daha verilmeyeceği için Ramazan’ın sona ermiş olmasına çok seviniyorum.
  • “Madonna’ya ayıp olacak ama çok detone oldu kendisi”... Bu lafı Deniz Seki söylemiş. Evet! Alkışlıyoruz kendisini.
  • Okuyun bunu bence.

Hiç yorum yok: