23 Mart 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #67

  • Garip ve kederli bir olaya, istemeden de olsa sebep oldum. Çöp dökmek için sokağa çıktım, çöp tenekesine 1 metrelik bir mesafeden 2 sayı değeri taşıyan atışımı gerçekleştirdim. İçeride kedi olduğundan bihaberim tabii... Kedi çöp tenekesinden atladı, ben kenara çekildim, yola doğru seyreden kedinin arkasından bakıyordum ki yoldan geçmekte olan bir otomobil ile söz konusu kedi arasında yarım metrelik bir mesafe olduğunu görmemle bakışlarımı başka bir tarafa çevirmem bir oldu. Kulaklarımı kapatmamış olmamdan mütevellit "Pat" ve sonrasında duyulan "Küt" seslerine maruz kaldım. Tam malum manzara kendimi hazırlamış biçimde başımı yola çevirecek oldum ki. Kedi telaşlı ve bir o kadar yaralı haliyle boş bulduğu bir minibüs altına yerleşti, yan yattı. Hayatta kaldı mı kalamadı mı bilemiyorum ama aklıma Benjamin Button'un Tuhaf Hikâyesi gelmedi değil. Şu '10 saniye önce, 10 saniye sonra' meselesi yahu...
  • Trivial Pursuit... Şimdi bu oyuna sardım. Gayet zevkli, gayet hoş. Arkadaşlarınızla masa başı oyunlar oynamaktan zevk alıyorsanız ve bunu yaparken genel kültürünüze genel kültür katmak istiyorsanız, ideal!
  • 2,5 aylık bir aranın ardından sahalara döndüm. Lâkin varlığım yokluğum birdi. Kolumu sakına sakına oynamaktan rezil bir performans ortaya koydum. Lafımı esirgemem, ona göre...
  • Ekşi Sözlük'te artık başlıklarda Türkçe karakter de kullanılıyor, noktalama işaretleri de... Keşke herkes böyle yapsa...
  • Galatasaray'ın Hamburg mağlubiyeti bazı Anadolu eziklerini bile gün yüzüne çıkarmış. Fenerbahçeliler'i anlamakta güçlük çekmiyorum da, bunlara ne oluyorsa...
  • Beni izleyin anacıııım, baaaay!

Hiç yorum yok: