9 Mart 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #65

  • Bodrum’un Gümüşlük beldesinde bir partinin belediye başkan adayı Mehmet Tire 300 kişiye Recep İvedik 2’yi izletmiş. Bunu da “Belde halkına bir kültür hizmeti olarak yaptım” diye açıklamış. Ben de sizleri hep beraber Recep İvedik 2’ye gitmeye davet ediyorum. Maksat kültürümüz gelişsin.
  • Bugün bir televizyon kanalında Başbakanın Mersin’de yaptığı konuşmayı izledim. Çok fena bir kalabalık toplamış. Mevcut belediyeyi bu seçimde düşürecek gibi görünüyorlar ama bu değil zaten değineceğim konu. Konuşmanın bir yerinde kendisi aynen şöyle seslendi: “Kadın üzerinden değil kadın için siyaset yapıyoruz. Halk üzerinden değil halk için siyaset yapıyoruz. Yoksul üzerinden değil yoksul için siyaset yapıyoruz..." Bu noktada bir şeyi unuttu sanırım. Şunu da eklemeliydi kanımca: “Din üzerinden değil din için siyaset yapıyoruz.”
  • Deneyin… Dolmuş durakta durduğunda otobüs/dolmuş bekleyen insanların gidecekleri yerleri tahmin edin. Ya da etmeyin, siz bilirsiniz.
  • Bazı insanlar aldıkları ilk nefesle birlikte şanssızlığı çekiyorlar ciğerlerine ve bu onların yaşamına ömürleri boyunca yön veriyor. Ben bunu kavradım artık.
  • Yazın gelmesiyle doğalgaz fiyatları düşünce rahat rahat ısınırız artık.
  • Kılıçdaroğlu’nun seçim şarkısı çok güzel. Dilime dolanıyor. Tey Allaam.
  • Yaz demişken… İlkbahar da geldi. Moralim çok bozuk bu yüzden. Güneşli günler geliyor demek bu. Lanet olsun!
  • 29 Mart’ta oyumu vereceğim adayı açıklıyorum: http://www.seyfisolukal.com/
  • Evet!

4 yorum:

MOBIUS dedi ki...

:D:D Seyfi Solukal bundan gayrı benim idolümdür.
Hele eliyle yaptığı kalp..ah ahh!

Havalara laf etmez misin lütfen, şu yağmular bitsini 4 gözle bekleyen bir kul var.Tanrının aklını karıştıracaksın...

Anıl dedi ki...

MOBIUS,

yahu bu Seyfi başkanın sitesi değişmiş :) Peh, diyorum bende şans yok diye. Bir seçim şarkısı var ki dinleyemiyorsunuz diye nasıl üzülüyorum bir bilsen.

Bir de havalar var. Sizin orada kaçılabilir bulutlar, sorun yok :) Güneş bana görünmese yeterli :)

sinem dedi ki...

mersin'de mevcut belediyeyi düşüreceklerini zannetmiyorum, en azından büyükşehirde olmaz yani. tabi bu benim fikrim. mersinliler "al sana" derse bilemem. daha da gelmem mersine ;)

Anıl dedi ki...

sinem,

alana toplanan kalabalığı yine Photoshopla yapmadılarsa onlar öyle demiyor ama :) Umarım dediğin gibi olur. Mersin'i bilen sensin :)