24 Kasım 2007 Cumartesi

Perhiz ve Lahana Turşusu Hesabı

Garip şeyler görüyorum her gün. Sinirimi fena halde bozan şeyler. İnsanların dini görüşlerini belli bir çerçeve içerisinde uygulayabilmeleri taraftarıyım. Politik görüşüm bunu emrediyor çünkü. Ancak ülkemizde "Ben bilmem beyim bilir"cilerin sayısı giderek artmakta. Bu bir gerçek. İslamiyeti en uygun şekilde yaşamanın başını kapamaktan geçtiğine inanıyor kadınımızın büyük bir kısmı. Hoş. Bundaki amaçları nedir? Kadınsı yönleri kesinlikle ön plana çıkmamalıdır. Daha açık olmak gerekirse kendilerini beğendirmeme kaygısı taşımalıdırlar giyinirken. Ancak başlarını örten kadınların yine oldukça büyük bir kısmına dikkat ettiğimde makyaj yapmış olduklarını ve hatta kaşlarını bile aldırdıklarını görüyorum. Ben de artık bir tik haline geldi bu durum. Her gördüğüm baş örtülü kadına dikkat ediyorum. Az önce belirttiğim tipte olanlara da kollarından tutup haykırmak istiyorum "Bu nasıl iştir?" diye. Sırf renginizi belli etmek istiyorsanız anlarım ama biliyorum ki İslamiyet bu değil. Kimseye Müslümancılık oynamayın Allah aşkına!

4 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bir de o uzun pardesülerin altında neler var ,benim duyduklarımla dudaklarım uçuklayacaktı,makyaj çok masum kalır :D...
bu arada koro diye bir film var ,yeni değil aslında 2005 yapımı ,bu aralar öğrencilerime izletiyorum,izlemediysen şidetle tavsiye ederiz....

Anıl dedi ki...

Yazıyla ilgili bir film mi yoksa?

enigma dedi ki...

türkiye de yine idare eder sanirim... Berlinde dfaracik, düsük bel kot giyipte basini baglayanlar var, onlar iyice canimi yakiyorlar...
Sebebini merak ediyorum, acaba göze batma istegi mi, ya da aileden zorlama bas örtüsü kullandiklari icin bir nevi protesto mu?..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yok ya ,konuyla hiç alakası yok..
birden heyecanlandım,izlemeni istedim...
bence sen Koro 'yu izle :)