Açıklandı... Lost'un 4.sezonunun ilk bölümünün ismi açıklandı. Bu bile heyecan katsayımı artırmaya yetti.
Bu arada yeniden özlediğimi fark ettim. "Freckles"ı özledim, terminatör John Locke'umu özledim, "Brotha"mı da özledim... Hatta nefret etmeme rağmen doktor Jack'i bile... Gel 4 Şubat, gel!
Caligula, Trump, Musk üzerine spekülatif düşünceler
-
Amerikan toplumunda Roma İmparatorluğu’nun çürüme, çöküş aşamasını
anımsatan bir dönüşüm yaşanıyor. Tarih karşımıza, bir *çöküşün *semptomları
olarak...
20 saat önce






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder