12 Kasım 2007 Pazartesi

Pazartesi Notları #1

  • Yıllarca Ekşi Sözlük'te "kayıtlı okur" olarak görev almakta olan ve yazarların entrylerine "Şukela", "Öeehh" ve "Çok Kötü" oyları vermekten başka bir iş yapmayan ben artık Sekizinci Nesil bir yazar, en şukelasından. Okurken "Ben olacaktım..." demekle de olmuyormuş bunu öğrendim ben.
  • Reha Muhtar vardı bir zamanlar. Nerededir bu adam, ne yapar, ne yer ve ne içer? Özledim ben bu adamı. Dönsün ekranlara yeniden. Nerede yaşıyor ya da yaşatılıyorsak iyi akşamlar dilese tekrar...
  • Halkla İlişkiler bölümü öğrencilerine fizik dersi vermenin mantığı nedir? Mantık kuran olursa yorum butonu aşağıda.
  • Okula ellerinde yarım saat önce Starbucks'tan aldıkları kahveler ile giren kızlardan nefret ediyorum. Görmeyeyim bir daha!
  • "Ben bu böceğin tarihini araştırdım. Türkiye'ye Güney Afrika'dan bir muz kabuğunun içinde gelmiş bunlar"...
  • Adanalılar neden durmadan yanındaki insana "Kirvem" diye hitap eder? Hayır, kesilirken yanınızda değildim ki! Bir de böyle hitap eden kızlar vardır ki... Ya ben lan neyse bir şey diyemiyorum.
  • 3 tane attık Gençlerbirliği'ne... Kusura bakma Büyük Kaptan!
  • Curry Soslu Tavuk ne muhteşem bir şeydir yarabbim.
  • "Biz bu Sparta'yı Sparta'da yeneriz"...

5 yorum:

enigma dedi ki...

Fizik dersi neden mi?
Su nedenle olabilir mi: Bizim mutlu olmamizi istiyorlar.
Söyle bir teorim var: okul ve üni zamanlarinda sevmedigi ve aslinda ihtiyaci da olmadigi bir dersi zorunlu görenler, ilerki hayatlarinda daha keyifli ve mutlu olurlar belki. Dogal olarak bir iskence son buldugunda her insan sevinir öyle degil mi?
Tabii simdi "ah okulu özledim" diye calisanlarimiz var (neredeyse hepsi), iste tam is hayatindan bezmis duruma gelince siz de "Eh, en azindan artik fizik dersi yok" der gülümsersiniz:)

(mantikli olma cabasiyla yazmadim, saat su an 07:59)
Bu arada, müzik listeniz cok hos, keyifle dinliyorum...
Iyi günler dilerim.

Anıl dedi ki...

Hmm, mantıklı olabilir aslında. Yine de mezun olduktan sonra cevabını bulabileceğim bu teorinin.
Müzik listemin dinlendiğine dair şüphelerim yersizmiş demek :)

"O" Benim Dünyam dedi ki...

Fizik öğrenmek iyidir ya, olaylara bakış açın değişir, gelişir. Ayrıca psikoloji ve felsefeyle bile alakalıdır fizik. Çok mühim bir bilimdir; hayata dair müthiş teorilerle karşılaşabilirsiniZ(bkz.EVRENSEL SİMETRİ)

Anıl dedi ki...

Vallahi yapabilene iyidir herhalde. İnsan sayısal derslere karşı doğuştan özürlü olunca pek bir şey ifade etmiyor haliyle.

enigma dedi ki...

:)