23 Ağustos 2007 Perşembe

Çılgın Dersane 2 - İşkence Devam Ediyor


Öncelikle Çılgın Dersane adlı filmin ilki hakkında konuşmak istiyorum. Filmi izlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum açıkçası. Açık saçık kızları gösterip bunlarla prim yapmaya çalışanlara destek olmayacağım. Filmin resmi sitesinde bulunan foto galeri bölümünde görebileceğiniz fotoğraflarda ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Adamlar işi biliyor, fragmanlarda görülen sahnelerde resmen izleyici aptal yerine konuluyor. Kusura bakmasınlar ama ben gidip de o filmde hayatımın iki saatini yok yere harcayamazdım. Daha açık konuşmak gerekirse dershaneden çok başka bir haneye benzettim ben filmi ya neyse, anladınız siz onu. Bir de söylemeden duramayacağım; dersane yazılmaz lan, "dershane" yazılır.
İkincisine gelelim... Merak edip de kurcalamadım kim var kim yok diye? Sadece yapımcıların ne yapmaya ya da daha doğrusu ne yapmamaya çalıştıklarını merak ediyorum. Lan hadi ilk film tutsaydı derdim "Adamlar yapmış, olmuş. Şimdi de devam filmi çekiyorlar" diye. Bu dıngırtı hakkında daha fazla dil dökmeye değmez diye düşünüyorum. Yine de bu tip dört işlemin hepsinde sonucu "sıfır" verecek sözde filmler çekip de bunları "sinema" adı altında insanlara sunmaları modern sinemaya hakaret gibi geliyor bana.

Hiç yorum yok: