30 Ağustos 2007 Perşembe

80'lerde Çocuk Olmak

Herkesin bir jenerasyonu vardır. Çocukluk yıllarının geçtiği 10 yıllık süreçlerdir bunlar. Anlatılana göre 60'lar güzeldir. 70'lerin de şarkıları unutulmaz. Ancak en iyisinin 80'ler olduğu söylenir. Her ne kadar 80'lerin ortasında doğmuş olsam da ileride çocuklara anlatabileceğim tonla şey hatırlıyorum. En azından şimdiki jenerasyon gibi "anlatamayacağım" bir şey olmayacak. Çok sevdiğim bir videoyu ekliyorum yazının altına; 1980'li yılların unutulmayanları. Video 90'ların başından da izler taşıyor olunca yaşıtlarımın, aslında izleyen herkesin, izledikleriyle birlikte zamanda yolculuk yapacağına inanıyorum. Haydi şimdi tek damla gözyaşı dökelim... Mutluluktan ama :) Ha, unutmadan... Özellikle son 30 saniyeyi kaçırmayın...

2 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

valla nostalji ayarlarımla oynamayı başardın yav ,ben o yıllar da çocuk değildim ama ülke vatandaşı olarak ,o zaman 20 li yaşlarını süren bir genç olarak hepsini biliyorum tabi ki..
big in japan çıktığında ben lise 2 öğrencisiydim ve nasıl bayıla bayıla dinlerdim..
hala bilgisayarımda açıp zevkle dinliyorum....

Anıl dedi ki...

Big in Japan'i şu sıralar ben bile severek dinlerim. Favorilerimdendir... :)