3 Kasım 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #50

  • Ahahah! Ben buna gülüyorum ya; http://www.ntvmsnbc.com/modules/habervideo/video.asp?CatID=3&cbVideo=7960&cbQuality=1... Bu adam mümkünse şiir okumasın. Zira ne zaman okusa başı derde giriyor. Ahahah! Ben buna gülüyorum ya.
  • Bence imkânınız varsa yapın... Bir akşam vakti, güneşin tamamen battıktan sonrasıdır kastım, Boğaz’ı vapurla geçerken True Love Waits’i dinleyin. Ne bileyim, tüyleri dikeliyor insanın! En azından benim öyle...
  • Vedat Türkali’nin Bekle Bizi İstanbul’unu Onur Akın’ın yorumuyla dinlemek de fena oluyor.
  • Az evvel Ali Sami Yen’de efsane parça Daddy Cool’u bütün futbolculara ve sevgili! Rakibimiz Fenerbahçe’ye uyarladık. Bir anda, devre arasında, doğaçlama gerçekleşti her şey. Anam anam diyorum, muhteşem oldu. Özellikle “Harry, Harry Kewell” süperdi! Hâlâ söylüyorum ya...
  • “Emre Aydın yeni albüm çıkarsın” adlı bir kampanya başlatmak istiyorum. Nasıl olur dersiniz?
  • Şimdi, doğalgaza zam geldi. Bunu biliyoruz. Çoluk çocuk tek bir odaya kapanacağız. Açıklaması budur! Mart ayında da indirim geliyormuş. Arabistan’da elektrikli sobaların bedava dağıtılması gibi bir şey bu!
  • Din İşleri Yüksek Kurulu, jinekologlarla beraber “kadının regl hali”ni tartışacakmış. Daha da ilginci söz konusu kurulda tek bir kadının dahi olmayışı...
  • Melih Gökçek denen şahıs televizyonlara çıkmaktan işini yapacak vakit bulabiliyor mu acaba? Bu doğalgaz zammının altından da bunun imzası çıkacak gibi görünüyor. Hayırlısı bakalım!
  • Ortaokulda bir müzik öğretmenimiz vardı. Öğrenciler derste kendi aralarında konuşmaya başlayınca sınıfı terk ederdi. Her derste konuşurduk biz de...
  • Penguen’in geçen haftaki kapağı süperdi. Hani şu “Google Arama Motoru Müdürlüğü” hikâyesi...
  • İnternet sitelerinin bir bir kapanması aslında Türk internet kullanıcılarına hava, yol ve su olarak geri döndü. Yahu bu kapatmalardan önce ne DNS ayarı biliyorduk ne de ztunnel’i... Uzmanlığa az kaldı, devletim nerede?
  • Basın özgürlüğü konusunda 103’üncü sıradaymışız. Başbakanı karikatüristlerle uğraşan bir ülke için yine bile iyi sayılırız!
  • Birkaç hafta önce Arel Üniversitesi’nde yapılan Genç Bakış’ta bir öğrenci “AKP’nin alternatifi mi var? Ekmeğiniz, suyunuz elinizde, daha ne istiyorsunuz anlamıyorum” demişti ve kendisine yöneltilen “Okulun bitince iş bulabilecek misin?” sorusuna laubali bir tavırla “Elbette bulacağım” demişti. Kendisine taptaze bir hatırlatma... Zonguldak’ta maden ocaklarına alınacak 3 bin işçi için 1196 üniversite mezunu iş başvurusunda bulundu. Ekmek suya tamah edene, 1 kilo kömür bonusmuş...
  • Artık; “Sylar Forever”...
  • Bir Münir Özkul vardı, ne oldu ona? Televizyon kanallarının aklına neden şimdi gelmiyor bu adam!
  • Bir anketle bitirelim... Sorum şu; "Sizce Google'ye erişim ne zaman engellenir?"
    a) Her an engellenebilir
    b) Büzük yemez!
    c) Yazı/Tura Google'ye vurduğunda
    d) Belki engellenmiştir bile!
  • Ha bir de... Şaka maka 50'yi bulmuşuz... Bir seneye 2 hafta kaldı...
  • İyi haftalar!

Hiç yorum yok: