Caligula, Trump, Musk üzerine spekülatif düşünceler
-
Amerikan toplumunda Roma İmparatorluğu’nun çürüme, çöküş aşamasını
anımsatan bir dönüşüm yaşanıyor. Tarih karşımıza, bir *çöküşün *semptomları
olarak...
20 saat önce






4 yorum:
çok severim bu şarkıyı trio aksak'tan.ama benden de nacizene bir tavsiye: trio aksak'ın Bu Dağda Maral Gezer yorumu da pek lezizdir ;)
Aslında Trio Aksak'In kötü olan şarkısı yoktur :)
bence de öyle.bir kere 'ilk' albümünü dinlemeye başladım mı hiç bir şarkıyı atlayamadan dinlerim.ama diğer çoğu şarkının bir çok kişiden yorumunu dinlemişizdir bu söylediğim biraz daha az bilinir diye hatırlatayım dedimdi :))
Teşekkürler!
Aslında "İlk" albümü en iyisidir. En azından bunu ben de söyleyebilirim :)
Yorum Gönder