25 Şubat 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #16

  • Javier Bardem fazlasıyla hak ettiği Oscar'ı kazandığı için mutluyum. Oscar'ın uzun zaman sonra kendisini gerçekten hak eden birine gittiğini görmekten dolayı ayrıca mutluyum.
  • Son birkaç gündür bahar havası var ve ben bu durumdan hiç hoşnut değilim.
  • Hintli mühendisler dünyanın en ucuz cep telefonlarını üretmişler. Telefonların fiyatı 20 YTL imiş. Sanırım "Çin malı" ürünlerden sonra artık "Hint malı" ürünler de çok konuşulacak.
  • Kuzey Irak'taki kara harekatının başlaması ile Abdullah Gül'ün anayasa değişikliği paketini onaylaması nedense aynı güne denk geldi.
  • Merhum karikatürist, Avanak Avni'nin babası Oğuz Aral'ın Cihangir Parkı'ndaki heykeli kimliği meçhul şahıslarca parçalanmış. Allah akıl fikir versin.
  • Sana margarinin aklımda en çok yer etmiş sloganı "Değerini anneler bilir" idi. Daha sonraları Sana'ya piyasada bir rakip çıktı. Adı Luna'ydı. Sonraları Gülriz Sururi'yi reklamlarına konuk edecek olan Luna'nın ilk sloganı "Yoksa siz hâlâ annenizin margarinini mi kullanıyorsunuz"du. Birden aklıma geldi. Güzeldi.
  • Mor ve Ötesi'ne "Olmamış" diyoruz ve kalan müzik yaşantılarında başarılar diliyoruz.
  • Bugün okulda arkadaşımın biri "Lan Recep'e gittin mi?" dedi. "Ulan Recep kim?" diyecek oldum ki o anda jeton düştü. "Ha sen İvedik'ten bahsediyorsun. Hayır, izlemedim" dedim. "Olm çok şey kaçırmışsın. Bütün Kemal Sunal filmlerini üst üste koysan bu kadar güldürmez" dedi. İçimden ağır bir söz söyledim kendisine. Bu filmi de izleyeceğim ama ne olur bir daha ben bir filmi görmeden atıp tutmasın kimse. Sonra sinema salonunda önyargılı davranıyorum, ayıp oluyor.
  • "Bu mesajı şu kadar adamı yollarsan hayatında şu şu olacak" gibi mesajları da o tip mesajları gönderenleri de görmek istemiyorum. Hay sizi şu kadar eşek kovalasın emi!
  • Emine Şenlikoğlu adında bir yobaz var. Gayet keyifle takip ediyorum kendisini. En kısa zamanda "Ya sev ya terk et" kapsamında İran'a gönderilmesi taraftarıyım.
  • Elif Şafak'ın kitaplarının İngilizce çevrimlerinde yazarın adı "Elif Shafak" şeklinde yazar. Benim bildiğim İngilizce'ye göre bu doğru değil. Doğrusu "Elif Shafuck" olmalı. Yanlışsam söyle... Hişt, alooooo!
  • Mustafa Kemal'i Allah'ın Amerikalısı bile bizden daha iyi anlıyormuş. Geçtiğimiz günlerde bunu üzülerek de olsa anladım. Bu dönem aldığın Intercultural Communication dersinde Amerika'nın Nebraska eyaletinden bir üniversite ile görüntülü konferans yöntemi sayesinde karşılıklı ders yapıyoruz. Karşımızdaki Coniler Mustafa Kemal'in sadece Türkiye için dünya için çok büyük bir isim olduğunu ve en kısa zamanda Anıtkabir'i ziyaret etmek istediklerini söylediklerinde bir garip olmadım desem yalan söylemiş olurum.
  • Dün bir arkadaşımın MSN iletisine "Ayva Flower Open" yazdığını gördüm. Gerçekten çok başarılı bir çalışmaydı.

Hiç yorum yok: