24 Mart 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #20

  • İktidardaki parti 5 yıllık Güneydoğu planını yapmış. Bu kapsamda bu bölgeye 12 milyar dolara varan yatırım yapılacakmış. 12 milyar dolarlık kömür ile Güneydoğu artık daha sıcak olacakmış.
  • Nevruz adı altındaki terör eylemleri tüm yurtta hainler tarafından coşku ile gerçekleştirilmiş. Antalya'ya dahi sıçrayan eylemler sırasında güvenlik güçleri yine tazzikli su sıkmak zorunda kalmış.
  • Yarışma programlarında ün kazanan isimleri yarışma sona erdikten sonra televizyonda program sunarken görmek istemeyenler... Birleşin!
  • Şaka gibi... Makedonya'da bir arı yetiştiricisinin kovanlarından bal çalan bir ayı hırsızlıktan mahkum edilmiş. Gerçi inekleri ile evlenen adamı duymuştum. O daha da şaşırtıcıydı.
  • Parti kapatma davası açılmadan önce Ergenekon'u devlet düzenine kastetmek isteyen bir örgüt olarak tanımlayan iktidardaki parti davadan sonra bu operasyon kapsamında İlhan Selçuk'u gözaltına aldı. Cumhuriyetin ve lâikliğin başlıca savunucularından olan İlhan Selçuk hangi yönüyle devlet düzenine kastediyor, meraklar içerisindeyim.
  • Terör örgütünü "Özgürlük savaşçıları" olarak adlandıranların kapatılması söz konusu iken her şeyi güllük gülistanlık olarak görenler devran kendilerine dönünce neden şeri bir tavır takındılar? Sormam ayıp tabii...
  • Uyan Türk milleti! "Bugün de şeriat gelmedi, oh!" mantığıyla nereye kadar?
  • Ben YouTube'un yerinde olsam siteye Türkiye'den erişimi kesinlikle yasaklarım. Çocuk oyuncağı mı bu?
  • Yeni çıkan bir yasa ile resmi nikaha sahip olmayan kadınlar için dayak mübah görülmüş. Türk kadını hak ettiğini alıyor desenize...
  • Bazen "Keşke yüzgeçlerim olsa" diyorum.
  • Bu haftayı çok gergin sinirler eşliğinde geçirdim. Yakındır, birinden birine geçireceğim!
  • Hayatını burçlara göre şekillendiren insanlar var ya ben bunlara çok sinir oluyorum.
  • Yeter sanırım!

Hiç yorum yok: