12 Mayıs 2009 Salı

Pis Sinek

Issız Adam'ın bir hayli ses getiren final sahnesinde birkaç saniyeliğine gözümüze çalınan bir plak vardı. Hatırladınız değil mi Arda Kardeş'in Masalları'nı? Saçma bir mantık olacak ama kardeşimin de adının Arda olması sebebiyle düştüm yollara. Araştırdım ben bu Arda Kardeş'i... Evet yahu, varmış böyle bir şey. 70'li yıllarda baba torpili ile 4 yaşındaki bir velet plak çıkarmış. Ne şarkılar söylemiş neler, ne masallar eskitmiş neler ki sormayın gitsin. Yahu, varmış böyle bir Arda Kardeş! Bak hâlâ şaşırıyorum. Epey de ses getirmiş zamanında. Artık elini eteğini çekmiş piyasadan bu kardeşimiz. İyi ki de öyle yapmış. Kariyerini zirvedeyken noktalama ihtimali daha yüksek tabii... Neyse ne yahu! Düşünüyorum da Arda Kardeş'i siz de benim gibi ilk defa duymuş olabilirsiniz, işte bu yüzden kendisiyle tanışmanıza onun dillere destan bir parçasıyla sizleri baş başa bırakarak vesile olacağım. Ve şimdi, Hadise'yi final vizesi için sahne alacağı Moskova'da tek başına bırakıp, tüm dikkatleri Arda Kardeş'e veriyoruz. Kendisi yarışmaya 1970'li yılların Türkiye'sinden katılıyor... Şarkısının adı Pis Sinek! Ne o, beğenemediniz mi?


3 yorum:

gibi dedi ki...

bu kadar saykodelik çok fazla ama.eminim syd barrett duysa saygıyla önünde eğilirdi.

Unknown dedi ki...

Sonunda plağına sahibim :)

Unknown dedi ki...

Sonunda plağına sahibim :)