18 Mayıs 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #75

  • Bulunduğumuz coğrafyanın Eurovision için ne kadar yetersiz olduğunu cumartesi gecesi çok daha iyi anladım. Batımıza baksak deniz, güneyimize baksak deniz, kuzeyimize baksak deniz... Doğumuza hiç girmesek daha iyi! Bu yarışmada biz kaybetmeyeceğiz de kim kaybedecek Allah aşkına?
  • Prison Break final bölümünü yayınladı ve ekranlara veda etti. 4 senedir büyük bir heyecanla takip ediyordum. İlk üç sezonu izlerken yerimde duramıyordum. Evet, son sezonda biraz ivme kaybetmişti fakat bu izlemeyi bırakmak için bir bahane değildi. Son 10 dakikası ise hüznün dibine vurmuş adamlar. Belki sonra daha ayrıntılı konuşuruz. Aslında konuştum da: Tam da bu linkte!
  • Bir de Lost vardı tabii. Beşinci sezonun son 6 bölümünü izlememiştim. Bunu da finalin heyecanını üçe katlamak için bilinçli bir şekilde yapmıştım. Perşembe akşamı yaptım bunu. 4 saat Lost izledim. Ocak'a kadar nasıl beklerim be blog!
  • Artık üniversiteye girmek için ÖSS kabusuyla uğraşmak zorunluluğu kalktı. Pendik Anadolu İmam Hatip Lisesi, "Ezbere Hadis Okuma Yarışması" düzenlemiş, katılanlar lisenin kucağına yatmış, lise bir masal anlatmış ve yarışma birincisi üniversitede burslu okuma hakkı elde etmiş. Hayda rinna rinna rinna rinanay!
  • Norveç'in Fairytale'si güzeldi, gerçekten! Fakat bizim Hadise'miz de fena değildi şimdi, yalan yok! Norveç bu denli açık ara kazanmayı hak etmedi yine de... Girişteki kemana ise denecek söz yok tabii. Her ne kadar İzlanda ve Azerbaycan arasında gidip gelsem de, ben oyumu Azerbaycan'dan yana kullandım. Öyle yani...
  • Balık tutmaya giderseniz hani, attığınız oltaya dikkat edin. Artık oltalara balık yerine el bombası yakalanıyormuş...
  • Daha önce bu blogda defalarca değinmiştim Sunay Akın'ın İstanbul Oyuncak Müzesi'ne... Sunay Akın düşünmüş ve hatta taşınmış, sonra da bu oyuncakların sadece İstanbul'da ikamet eden vatandaşlara açık olmamasına gönlü razı olmamış. Evet evet, Sunay Akın oyuncakları ile Anadolu turuna çıkıyor. Kendisi 14-22 Mayıs'da Denizli'de, 23-31 Mayıs'da İzmir Bornova'da, 1-11 Haziran'da Aydın'da, 13-21 Haziran'da Ankara'da, 23 Haziran-5 Temmuz'da Mersin'de ve 7-19 Temmuz'da Trabzon'da oyuncak müzesinin şaheserleri ile birlikte bulunacak. İstanbul Oyuncak Müzesi'ni daha önce burada anlatmıştım.
  • Ay kiz yo!

2 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

Hocam her yerimiz deniz olmasa bile, hiçbir komşumuz bize oy vermez, Asya'dakiler de veremez zaten. Kimseyle doğru dürüst ilişkimiz yok ki.

Lost'ta şimdi bi de Jacob olayı başladı. Uzaylı mıdır nedir?

Azerbaycan'da Aysel güzeldi de şarkıyı tutmadım..

Bu kadar..

beenmaya dedi ki...

bu halimizle bile 4.olduysak gene de biz de iş var derim ben :)))