13 Nisan 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #70

  • Bu hafta geç kaldım biraz, farkındayım. Hatta bir önceki girdide Sinem dürtmeseydi, hatırlamıydım onu da bilmiyorum :)
  • Geçtiğimiz cuma akşamı Antalya'dan arkadaşım geldi. Kendisini bugün akşama doğru geri postaladım :) 3 gün boyunca onunla ilgilendiğim için ne bloglar aleminde ne de memlekette ne olup bittiğinden haberim var. Kısa bir İstanbul turunun ardından, arkadaşın esas geliş amacını gerçeğe dönüştürdük falan filan... Neydi bu amaç? Elbette ki Ali Sami Yen'deki Galatasaray-Fenerbahçe maçıydı. Öyle işte, ancak fırsat buluyorum dedim ya... Hem gün bitmeden neler biter! Yoksa "Gün doğmadan neler doğar mıydı" o? Amaaan, neyse ne yahu!
  • Sizin de dikkatinizi çekti mi? Facebook YouTube'yi aratmaz oldu son zamanlarda. Yurdum insanı Facebook'u da kötü emellerine alet etti ya, benim dilim daha bir şey demeye varmıyor. Hatta bakarsınız, daha da girmem Facebook'a.
  • Az önce ev arkadaşımı Last.fm ile tanıştırdım. 1 saattir sürdürdüğü teşekkür etmeleri bitmedi. Sanırım sonraki aşama olarak kendisini böylesine bir nimetle tanıştırdığım için bana armağan falan yağdıracak. "Tamam, tamam" dedim kendisine, "tezahürat istemez".
  • 70 olmuşuz lan! Yaşlandık vallahi billahi!
  • Rocco Strip'in çilek aromalısı en güzeliymiş meğer... Meğer bu çilek aromalı Rocco Strip benim yuvammış! Öeh!
  • Okul hayatımın son düzlüğüne de girdim, hakkımda hayırlısı.
  • Fenerbahçe kalecisi Volkan'a da güzide laflar hazırladım ama şimdi burada dillendirmeyeyim.

Hiç yorum yok: