13 Temmuz 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #83

  • Birkaç haftadır Kanal D’de bir Örümcek Adam hastalığı var. Her akşam Prime-Time’de yer verdikleri Örümcek Adam çizgi dizisi yetmiyor gibi, ünlü çizgi roman karakterinin sinema filmlerine de yer vermeye başladılar. Aydın Doğan, Örümcek Adam ile gizli bir işbirliğine mi girdi yoksa?
  • Michael Jackson’un Ereğli’ye gelememiş olması Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın şanssızlığı olsun da, kendisi şimdi de Madonna’nın gelecek sene Ereğli’ye geleceğini iddia etmiş. Seviyorum ben böyle renkli kişileri.
  • AKP içinden de takdir edilebilecek birileri çıkabiliyormuş. Ben buna kanaat getirdim. Ertuğrul Günay’ın geçmişine de bakmak, muhalefete hayret etmek lazım.
  • ÖSS’de 30 bin kişi ‘sıfır’ çekmiş. Şaşırıyorum yahu… Sallasan tutar be!
  • Newsweek’in “Tüm zamanların en iyi 100” kitabı listesinde Dostoyevski’ye yer vermemesi de ilginçti. Evet!
  • Filistin için Davos’u ayağa kaldıran bakanların başından Uygur Türkleri için daha iyi bir performans bekliyorum. Evet, bence de boşa bekliyorum.
  • ABD’de son bir hafta içerisinde en çok satan 10 albümün 10’u da Michael Jackson’a aitmiş. Ben de Thriller edinmek için müzik marketlere uğramayı düşünüyorum ama kötü gözle bakılmak istemediğim için şimdilik vazgeçiyorum.
  • Artık sadece Ada Çayı içiyorum.
  • Annemin de doğum günü kutlu olsun.

Hiç yorum yok: