- Pazartesinin yarısı geçmiş ben daha yeni farkına varıyorum. Kimse de hatırlatmıyor. Cık cık!
- Bilal Erdoğan askere gitmiş ahali, duyduk duymadık demeyin. Her ne kadar askerlik süresi 1 ay da olsa ağabeyininm çürük raporu aldığını düşünürsek bu da büyük bir gelişmedir Erdoğan ailesi için. Tebriklerimi iletiyorum. En büyük asker bizim asker.
- Havalimanlarının çıkışında ellerinde kartonlarla konuk bekleyenler var ya, işte ben onlara çok üzülüyorum. Sebebi yok ama üzülüyorum işte. Duygusal adamım ben.
- Artık kola, kahve ve çay yasakmış bana. Bu yaşta! Yok artık!
- Öğle sıcağında ince kuma basınca hissedilen acı gibisi var mı? Vardır, neden olmasın ki?
- 2 Temmuz 93'ü unutmayın, unutturmayın!
Caligula, Trump, Musk üzerine spekülatif düşünceler
-
Amerikan toplumunda Roma İmparatorluğu’nun çürüme, çöküş aşamasını
anımsatan bir dönüşüm yaşanıyor. Tarih karşımıza, bir *çöküşün *semptomları
olarak...
20 saat önce






2 yorum:
Bu yaşta ne oldu lan?!
Doktor söyledi bana da :) Ben de aynısını sordum ona :)
Yorum Gönder