6 Temmuz 2009 Pazartesi

90'lı Yıllar #11

Sonda söyleyeceğimizi başta söyleyelim. Klibimiz Sibel Tüzün'ün Beni Bağlamaz adlı parçasına ait. Yine, yeni, yeniden çok garip bir çalışma ile karşı karşıyayız. Baştan sonra gariplikler silsilesi bu klip yahu. Hani aile ya da arkadaş ortamında amatör kamera ile çekim yaparsınız ya, işte öyle bir hava var bu videoda.
Burada benim anlayamadığım bir nokta var. Klibi izleyince ve şarkıyı dinleyince inanıyorum ki siz de aynı merak içine düşeceksiniz. Şarkıda sözü geçen "bağlamaz beni" ile anlatılmak istenen nedir? Herkes gibi ben de "beni alakadar etmez" anlamı çıkarmıştım ilk önce. Fakat sonra Sibel Tüzün'ü "Bağlamaz beniiii" diye haykırırken aynı zamanda bir ağaca bağlanmış halde görünce bir mesaj kaygısı sezmedim değil. Ya Sibel Tüzün espri yeteneği gayet gelişmiş bir büyüğümüz ya da baştan sonra nefret okuduğu sevgilisi fantazilerine cevap vermeyince bu yolu seçmiş. Bağlamıyormuş adam, ne yapsaydı ya?

Hiç yorum yok: