29 Haziran 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #81

  • Ne haziranmış be arkadaş. Çok dinlemezdim Michael Jackson'u. Bildiğim birkaç parçası ve "ay yürüyüşü" vardı tabii ki... Çocukluğumda az özenmedim kendisine. Beceremediğim her taklit girişiminden sonra daha çok takdir ediyordum kendisini. İki gündür bakıyorum da kaybedilen gerçekten çok büyük bir isim. Ruhu şad olsun... Diğer taraf artık çok daha eğlenceli olmalı.
  • Ne yani, vuvuzela yasaklanmadı mı şimdi? Gelecek yaz 63 tane maçı bu iğrenç müzik aletinden çıkan sese katlanarak mı izleyeceğiz? Tüylerim ürperdi birden.
  • Ama Amerika Birleşik Devletleri'ne de yazık olmadı mı Konfederasyon Kupası'nda???
  • Denize ya sabahın erken saatlerinde gireceksin ya da akşamüstü 18.00'dan sonra... Ben bugün buna kesin gözüyle bakmaya başladım.
  • İZTV artık yeni belgeseller yayınlamaya başlasa...
  • Ya son yılların en serin yaz mevsimini yaşıyoruz ya da mevsimler epey bi' kaydı...
  • Temmuza da giriyoruz. Bu demek oluyor ki Half-Blood Prince'nin vizyona girmesine pek bir şey kalmadı.

Hiç yorum yok: