1 Haziran 2009 Pazartesi

Pazartesi Notları #77

  • Okul hayatımı noktaladım ben. Yani en azından buradan bakınca öyle görünüyor. Sınav sonuçlarımı bekliyorum. Sonra okuldan çıkışımı alıp doğru askerlik şubesine. Eh bir an önce kafadan atmak gerekiyor ama değil mi?
  • O değil de 4 Haziran perşembe günü Al Jamal'da bir veda gecesi düzenliyoruz. Tabii bundan size ne, değil mi?
  • Kız Seni Yerler'i yeniden yorumlayan bir abla var. Hani Powerturk'te sürekli klibi dönüyor... Fenerbahçeli Selçuk Şahin ile berabermiş kendisi. Dünyada adalet arayan aramasın bundan sonra!
  • Dikkatimi çekmiyor değil... Neden hiçbir filmde aynı isme sahip iki karakter birden olmaz. Mesela öyle bir film olsun ki o filmde iki tane Abdülkadir olsun, iki tane Züleyha olsun. Olmasın mı?
  • Atatürk, Kayıp Kıta Mu araştırmasını bitirseymiş ya...
  • Milka yeni bir seri çıkarmış. Daha da doğrusu halihazırda olan bir seriyi Türkiye'ye getirmişler. Yabanmersini ve karamelli olanı mideyi bayram yerine çeviriyormuş...
  • Hesaplarıma göre bu blogun pek bir ömrü kalmadı.
  • O değil de Hidayet neler yapıyor öyle?
  • Hep beraber mayın temizleyelim mi? İran'daki çocuklardan ne farkımız var lan?
  • Çevremdekilerin beni Alexander Rybak'a benzetmesi... Bitttt!
  • Ha bir de Beşiktaş şampiyon olmuş. Ne kadar ilginç değil mi? Dedeme söylesem inanmaz herhalde.
  • FM'de yeni yapılan stadyuma kulüp benim adımı verdi. Ne kadar gururluyum, bilemezsiniz.
  • Yeter bence...

2 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

hocam git askere hemen, ama en erken aralık celbine yetişirsin, söylemedi deme.

zaten uzayacak da diyolar, git hemen..

Anıl dedi ki...

Evet, acele etmemin sebebi biraz da bu. Fakat 15 Haziran'a kadar başvuru yapabilirsem ağustosa da yetişebileceğim söyleniyor. Benim de kafam allak bullak. Du' bakalım :)