7 Nisan 2008 Pazartesi

Pazartesi Notları #22

  • Çelik'in "Yüce Atatürk" şarkısını dinledim az önce. Uzun zaman olmuştu... Duygusallık bir yanda, düşünceler bir yanda...
  • Chelsea'yi destekleyeceğim ulAn!
  • Bundan sonra trafik kazası yapan vatandaşlar işi polise bırakmadan kendi aralarında anlaşabileceklermiş. İlginç!
  • Bu da oldu! Number 1 Tv erotik klip yayınlamakla suçlanmış.
  • Yağmur yağdı bugün. Kollar yine açık, yüz yine göğe kalkık...
  • MSN Messenger kullanmakta dünya üçüncüsüymüşüz. 25 milyon Türk kullanıcısı varmış bu hizmetin.
  • Akdeniz Üniversitesi'ne dün saldırıda bulunulmuş. Her zaman şikayet ederdim o kampüse insanların elini kolunu sallayarak girdiğinden... Yahu adam belinde silahla kampüse giriyor, güvenlikler ne yapıyor?
  • "Kanka" ve "Yavuklu" en nefret ettiğim kelimeler arasında rahatlıkla ilk ikiye girer.
  • Tekken 5 ne güzel bir oyunumuzdur.
  • Simit ve ayran çok güzel bir ikili oluşturuyorlar. Cidden!
  • En yakın zamanda Sunay Akın'ın Göztepe'deki Oyuncak Müzesi'ni görmek istiyorum. Oyuncak askerler ve kızılderililer de vardır orada.
  • Antalya Atatürk Havalimanı civarında yaşayan insanlara çok üzülüyorum. Yaz da geliyor. Saatte 30 uçağın inip kalkması onları ne denli sinir ediyordur, Allah bilir.

3 yorum:

bilog dedi ki...

bakıyorum pazartesiden pazartesiye yazı yazıyosun:)

MOBIUS dedi ki...

Gittin mi Sunay Akın'ın Oyuncak Müzesi'ne?
Biraz önce kendisinin o güzel cümlesini(Her akşamüstü oyuncakçı,camekanından çocuk ellerinin izlerini siler) okudum da aklıma geldi,merak ettim :)

Anıl dedi ki...

Açıkçası henüz fırsat bulamadım. Malum sınavlar, sınavlar ve yine sınavlar... Ama en kısa zamanda. Paylaşmak dileğiyle :)