Şimdi ben anlayamıyorum. Beni yeterince takip ettiyseniz, anladığım 'şey' sayısının bir hayli az olduğunu fark etmişsinizdir. Neyse... Şarkıcımız özetle diyor ki yıllar gelip geçecek, sen yaşlanacaksın, kimse bakmayacak yüzüne, ve sonra "Keşke" diyeceksin "keşke onunla olsaydım..." Yani en azından benim çıkardığım sonuç bu! Peki bu kadının beraber olabileceği tek erkek sen misin be adam? Başka adam mı yok da yaşlanana kadar ev bekleyecek? Kimse bakmayacakmış da, bla bla... Geçiniz! Ama şarkı güzeldi yine de... Klip de güzeldi... Kıraç da güzeldi o zamanlar. Sonra 1 Mayıs marşının müziğini copy-paste yapınca gözden düştü tabii. Kıraç'tan gelsin; Gidiyorum!
Versay’dan sonra yeni jeopolitik
-
7 Haziran 2026’da *Versay Sarayı*’nda ve Tahran’da eşzamanlı imzalanan 14
maddelik *İslamabad Mutabakatı*, İran-ABD savaşını resmen durdurdu.
Mutabaka...
12 saat önce






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder