9 Haziran 2010 Çarşamba

Son Perde

"That's it!" gibi bir kalıpları var İngilizlerin. Tam da lahzaya uyuyor aslında. "Hepsi bu" işte, ya da "Buraya kadar..." Siz "Yolun sonu" diyebilirsiniz ama ben "Son perde" demeyi tercih ediyorum işte. 3 senedir nefes alıp veriyor bu blog ve yoruldu artık. Zor nefes alıp veriyor, bunu hissediyorum. Reçeteye göre daha fazla yormaması gerek kendisini. Hayatıma pek çok açıdan fark katmış bir yerdi Kültür Sepeti. Önemli insanlar tanıyıp, ciddi hususlarda bilgiye en kolay yoldan ulaştım. Hepsinden fazla, içimi boşalttım.
Şimdi gidiyor Kültür Sepeti... Lakin ardında varisini bırakıyor: Kültür Sepeti 2. Burada rastladığınız ne varsa - ve tabii ki daha fazlası - orada olacak artık. Ve nihayetinde ilk sayı burada son buluyor. Katkılarından ötürü bu blogda bir şekilde yer almış herkese müteşekkirim.




Takip etmekten bıkmadıysanız eğer yeni adresimize davetlisiniz. Orada kırmızı halı da varmış hem. Biri kulağıma öyle söyledi.

http://kultursepeti2.blogspot.com

Görüşmek üzere. Özletmeyin kendinizi...

3 yorum:

beenmaya dedi ki...

tam nereye diyecektim ki her bitiş yeni bir başlangıcın müjdecisidir cümlesi bir kez daha gerçekleşmiş oldu :))

o halde burası için; kattığın, paylaştığın her şey için teşekkürle dolu koca bir veda...

ve yeni blog için de koca bir hayırlı olsun...

Anıl dedi ki...

Teşekkürler, teşekkürler :)

bilog dedi ki...

Yeni blogun buradan farkı ne anlamadım ki ben? Ne yapmaya çalışıyorsun mirim? :) Bi deyiver.