1 Ocak 2009 Perşembe

2008'de...

  • ...umut doluydum her zamanki gibi.
  • ...isteklerim oldu bir türlü gerçekleşmeyen.
  • ...hükümet çok canımı sıktı.
  • ...muhalefet daha fazla canımı sıktı.
  • ...herkesi teğet geçen kriz beni onikiden vurdu.
  • ...kalbim bana ihanet etti.
  • ...midem bana ihanet etti.
  • ...ben hem kalbime hem de mideme ihanet ettim.
  • ...Galatasaray şampiyon oldu.
  • ...içmeden sarhoş oldum ki bu yılın sonlarına tekabül etmekte ve etkisi ısrarla sürmekte.
  • ...çok fazla uykusuz kaldım.
  • ...pek konuşmadım.
  • ...pek duymadım.
  • ...pek görmedim.
  • ...mantığımı bir kenara bıraktım.
  • ...kendime bol bol felaket senaryosu hazırladım.
  • ...nasıl tebessüm edildiğini anımsamaya çalıştım.
  • ...Noel Baba ile yine tanışamadım.
  • ...karda kayıp kıçımın üzerine oturduğumda mutluydum.
  • ...gözlerimi soldan sağa daha fazla hareket ettirdim.
  • ...fazla izleyemedim.
  • ...aftlarımdan kurtulamadım.
  • ...gemileri yaktım.

ve 2009'da...

  • ...all i want is just an absinthe!

1 yorum:

bilog dedi ki...

Dikkat etmezsen yüksek alkol oranı çarpıyor Absinthe içerken.

Yüzde 70 olm! Nasıl bir seçim yaptın sen? :)